TPS izvješće – u bilo kojem jeziku

by

Jedan od mojih ciljeva na ovom blogu je žalbu na međunarodnoj publici. Imam određeni referentni okvir, a drugi, posebno iz zemalja u kojima engleski nije primarni jezik, možete dodati alternativni točke gledišta. Možete čak i ostaviti komentare u neki drugi jezik kao ja ću samo prevesti ih sebi.

U tom smislu, ja bi potaknuti druge da prevesti ovu stranicu u tome što je Vaš jezik izbora u Google Translate. To je zapravo prevodi cijeli site trenutno a da pritom zadrže isti izgled i dojam. Pokušao sam dodati prevesti gumb ovaj blog, ali nakon nekog kratkog istraživanja, nisam siguran da je moguće. WordPress, trenutno slušate?

U duhu uzimajući ovaj je započeo, ja ću prevesti ovaj post u španjolski i hrvatski … ako gđa TPS Prijavi me vuče iz kuće prije nego što ja mogu dobiti Internet ispunjavanja.

Leave a Reply

